תקנון אתר אוריג'נס
אוקטובר 2024
1. כללי
1.1. ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של אוריג'נס (להלן "האתר"). האתר מנוהל ומופעל על-ידי קבוצת אלקליל בע"מ, שמשרדיה שוכנים ברחוב הנחושת 4, תל אביב ישראל, ח.פ 513092825. (להלן "החברה"). האתר משמש כממשק לקשר ישיר בין לקוחות ו/או משתמשי האתר (להלן "המשתמש/ים") לבין החברה, אשר במסגרתו יוכלו המשתמשים לרכוש מוצרים דרך האתר, לקבל מידע מקיף אודות מוצרי החברה בישראל, הנחות ומבצעים, עדכונים שוטפים, הטבות וכיו"ב (להלן "שירותי החברה"). תקנון האתר מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד ופונה לנשים וגברים כאחד.
1.2. תקנון האתר, מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש מסדירים את היחסים בין המשתמשת לבין החברה, ועשויים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. כל שינוי, עדכון או תוספת שיבוצעו בתקנון זה אלו יחייבו את המשתמשת בהמשך השימוש באתר. לפיכך, אנו ממליצים לעיין בתקנון זה מעת לעת, שכן השימוש באתר, לרבות בכל תוכן או שירות המופיע בו, מהווה הסכמה עדכנית למסמכים אלו, כפי שאלו עשויים להשתנות. במקרה של אי-הסכמה לשינויים, יש להימנע מהמשך השימוש באתר. לצפייה במדיניות הפרטיות לחץ כאן, ובתנאי השימוש לחץ כאן.
2. מוצרים
2.1. מידע על אודות מוצרים זמין באתר האינטרנט.
2.2. אנו נוקטים זהירות סבירה על מנת לוודא שכל הפרטים, התיאורים, ותמונות המוצרים המופיעים באתר האינטרנט נכונים במועד שבו המידע הרלוונטי הוזן למערכת; אולם, בכפוף לחוק החל, איננו מתחייבים לכך שפרטים, תיאורים, ותמונות כאמור של מוצרים הם מדויקים, מלאים, מהימנים, עדכניים או חפים משגיאות.
2.3. למידע בנוגע לאלרגנים במוצרים, נא עיין בתווית ובמידע המסופק עם כל מוצר לפני השימוש.
2.4. איננו מתחייבים למגוון מוצרים מכל מין או סוג. איננו מתחייבים לכך שכל המוצרים המפורסמים באתר זה קיימים בפועל במלאי בכל עת. מכר המוצר/ים, אחרי ההזמנה, הוא בכפוף להימצאותם במלאי ויתכנו חוסרים זמניים מעת לעת ובמקרה כאמור תבוטל הזמנת המוצר החסר והלקוח יזוכה בהתאם. אנו רשאים לגוון את המוצרים שבנמצא לפי שיקול דעתנו הבלעדי. מוצרים מוצגים באתר למטרות המחשה בלבד. המוצרים המתוארים באתר האינטרנט, וכל דוגמיות שלהם שאנו עשויים לספק ללקוח, מיועדים לשימוש אישי בלבד. לקוחות אינם רשאים למכור או למכור שנית כל מוצר ממוצרים אלה, או דוגמיות שלו. אנו שומרים על הזכות, עם מתן או ללא מתן הודעה, לבטל או להפחית כמות של כל מוצרים או דוגמיות שיסופקו ללקוח, אשר לשיקול דעתנו הבלעדי, עלולה להביא להפרה של תנאים ותניות אלה.
2.5. כל המוצרים, המחירים ותנאי המשלוח נתונים לשינוי בידינו לפי שיקול דעתנו.
3. מחירים
3.1. כל המחירים המצוינים עבור מוצרים הזמינים באמצעות אתר האינטרנט כוללים מע"מ בשיעורים הנוכחיים, ונקובים בשקלים ישראליים חדשים (ש"ח). דמי משלוח ייווספו למחיר המוצרים ומצוינים בנפרד.
3.2. אנו מוודאים באופן קבוע שכל המחירים המוצגים באתר נכונים, אולם, איננו יכולים לערוב להיעדרן של שגיאות. במקרה שמתגלה שגיאה ברורה בתמחור מוצר, נציע ללקוחה את האפשרות לרכוש את המוצר במחיר הנכון, או לבטל את ההזמנה.
3.3 מחירים המוצגים באתר אינם בהכרח שווים למחירי המוצרים במקום אחר (לרבות, ומבלי למצות, ספקים וחנויות שלנו). בכל מקרה, המחירים באתר יכריעו לגבי כל רכישה המבוצעת דרך האתר.
3.4. אנו עשויים להציע באתר מדי פעם מתנות מיוחדות לגבי מוצרים מסוימים. מתנות מיוחדות כאמור יחולו אך ורק על אותם מוצרים מסוימים במועד כאמור וברכישה דרך האתר בלבד.
3.5. מתנות מיוחדות כאמור לא יחולו על החנויות שלנו או על נקודות מכירה של שותפים קמעונאים, ובאותו אופן, לא יחולו מתנות מיוחדות המוצעות בחנויות שלנו או בנקודות מכירה של שותפים קמעונאים על רכישה המבוצעת באתר.
4. מדיניות הנחות והטבות- אין כפל מבצעים
4.1. למען הסר ספק מובהר כי במסגרת הרכישה המתבצעת באתר לא יחולו ולא ניתן ליהנות מכפל מבצעים.
4.2. רוכש/ת שיש ברשותו קוד קופון כלשהו מתבקש לוודא כי אכן בכוונתו לנצל את קוד הקופון ברכישה ספציפית כלשהי.
4.3. במידה וישנה הנחה אוטומטית והנחת קופון על מוצר ספציפי, הלקוח יוכל ליהנות מההנחה הגדולה יותר לאותו מוצר ספציפי (פעם אחת בלבד).
4.4 בנוסף מובהר כי במקרה בו מקלידים שני קודי קופון שונים לגבי אותה רכישה, הקוד האחרון שהוקלד הוא שיקלט על ידי המערכת הממוחשבת ועל בסיסו יחושב מחיר הרכישה ו/או קבלת המתנה. הקוד שהוקלד לפני כן יתבטל ולא יעשה בו שימוש כלשהו. כמו כן מובהר כי במקרים בהם מפורסם באתר הנחה כלשהי למוצר, ההנחה תקפה לרכישת מוצר אחד בלבד והרוכש/ת לא יהנה מהנחה זו במוצר השני, השלישי וכן הלאה שירכוש.
במידה וקיימות הנחות שונות לגבי מספר מוצרים אשר הרוכש/ת הזמין באתר, אזי הרוכש יהנה רק מהנחה אחת (הגדולה מבין ההנחות שהוצעו לאותם מוצרים ספציפיים).
5. ביצוע הזמנה
5.1. בטרם ביצוע הזמנה תידרשי למסור מידע מסוים, לרבות שמך המלא, מספר תעודת זהות כתובת למשלוח, כתובת לחיוב, מספר טלפון ומידע על התשלום. איננו יכולים להיות אחראים לכל אובדן או נזק עקב שגיאה או חוסר דיוק במידע שלך.
5.2. לצורך ביצוע הזמנה, על הלקוחה להקליד את כמות המוצרים שהיא מעוניינת לרכוש (עד שמונה (8) יחידות מכל מוצר יחיד), כאשר רכישה מרבית לא תעלה על סך של 17,500 ש"ח. לתשומת לב הלקוחה, האספקה והמשלוח כפופים לזמינות הפריטים במלאי.
5.3. הלקוחה חייבת ללחוץ "הוסף לסל" על מנת לשים את המוצר שבחרה בכמות הרצויה בסל הקניות. בכל זמן במהלך הקנייה באפשרותה של הלקוחה לבחון את המוצרים שבסל הקניות באמצעות לחיצה על "צפייה בהזמנה" בכל דף. באפשרות הלקוחה לשמור את המוצר כמועדף באמצעות לחיצה על "העבר למועדפים" מתחת לשם המוצר (אבל אנא שימי לב שהדבר אינו מבטיח זמינות של המוצר האמור). אז, יועבר המוצר לחלק המועדפים של הלקוחה ב-"החשבון שלי". לצורך גישה למועדפים של הלקוחה מכל מחשב, על הלקוחה להירשם או להיכנס באמצעות החשבון שלה.
5.4. על הלקוחה לעקוב אחר ההוראות שעל המסך על מנת להמשיך בתהליך ביצוע התשלום. ללקוחה יש תמיד אפשרות לתקן שגיאות כלשהן בנתונים שהזינה, לשנות את תכולת סל הקניות באמצעות הוספה או גריעה של מוצר אחד או יותר מסל הקניות שלה, או לבטל את כל ההזמנה במהלך ביצוע התשלום לפני שהיא שולחת את הזמנתה. באמצעות ביצוע הזמנה, הלקוחה מאשרת ומצהירה שקראה את כל ההוראות שניתנו תוך כדי תהליך ביצוע התשלום, ושהיא מקבלת באופן מלא תנאים ותניות אלה. הלקוחה מבצעת את בקשת ההזמנה למוצרים דרך אתר האינטרנט באמצעות לחיצה על לחצן "תשלום" בסיום תהליך ההזמנה.
5.5 לאחר ביצוע ההזמנה, הלקוחה תקבל דוא"ל המאשר את קבלת ההזמנה. הדוא"ל המאשר את קבלת ההזמנה כולל סיכום של ההזמנה, מחירים, דמי משלוח.
אם לא מתקבל אישור הזמנה תוך 24 שעות לאחר ביצועה, באפשרות הלקוחה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נציגי החברה ב- WhatsApp: 053-208-3127 בשעות הפעילות או במייל [email protected].
5.6. אם יש ללקוחה כל שאלות או חששות בזמן ביצוע הזמנה או אם היא מעוניינת לשאול על הזמנה שביצעה קודם לכן, באפשרותה ליצור קשר עם שירות הלקוחות כאמור באמצעות הדוא"ל בכתובת הבאה: [email protected] לשירות מהיר ויעיל, אנא צייני את מספר ההזמנה בכל פנייה לשירות הלקוחות.
6. קודי קופון
6.1. קודי קופון מסוימים חלים אוטומטית על הרכישה של הלקוחה. במקרים אחרים, על מנת לממש קוד קופון, על הלקוחה להזין את הקוד שלה בתיבת "קוד קופון" במהלך תהליך ביצוע התשלום באתר. יש להקליד את קוד הקופון בדיוק כפי שמופיע עם אבחנה בין אותיות גדולות לקטנות.
6.2. כשקוד הקופון נקלט, הקופון יוצג ב"הזמנה שלי".
6.3. מותר להשתמש בקוד קופון אחד לכל הזמנה.
6.4. במידה ולא יוקלד קוד קופון בהזמנה, הלקוחה אינה זכאית לקבלת ההטבה.
7. אפשרויות תשלום
7.1. הלקוחה יכולה לשלם עבור המוצרים באמצעות כרטיס חיוב הנושא את שמה בלבד, התקף בישראל. כרטיסי החיוב הבאים מכובדים לצורך ביצוע תשלומים:
- ויזה;
- מאסטרכארד;
- אמריקן אקספרס;
- לאומי קארד;
- ישראכרט
7.2. איננו מכבדים כרטיסי חיוב עם כתובות לחיוב מחוץ לישראל.
7.3. איננו מכבדים המחאות, מזומן, אשראי, שוברים, קופונים ו/או כל צורה אחרת של מטבע, תשלום או תמורה.
7.4. לקוחות לא יחויבו בגין מוצר כלשהו עד שיישלח.
7.5. למען בטיחות הלקוחה, שם הלקוחה לחיוב והכתובת חייבים להיות תואמים לאלה של כרטיס החיוב המשמש לתשלום. בזמן ביצוע הזמנה, הלקוחה מצהירה שכל המידע הנמסר הוא נכון ומלא. אנו שומרים על זכותנו לבטל כל הזמנה שאינה עומדת בקריטריונים אלה.
7.6. כל מחזיקי כרטיסי החיוב נתונים לבדיקות אימות והרשאה בידי מנפיק כרטיס החיוב. אם מנפיק הכרטיס שבאמצעותו שילמה לקוחה מסרב להתיר, או אינו מתיר ביצוע תשלום לנו, מכל סיבה, בין מראש ובין לאחר תשלום, אנו לא נישא באחריות לכל עיכוב או אי-מסירה.
8. בירורים לגבי הזמנה
8.1. הדרך הקלה והמהירה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר בנוגע להזמנת הלקוחה היא לפנות לשירות לקוחות במייל [email protected] .
8.2. לעיתים אנו נדרשים לבטל הזמנה בצורה חלקית או מלאה בשל הנסיבות הבאות: פריט/ים לא זמינים חוסר אפשרות לעבד את מידע התשלום אין אפשרות לשלוח לכתובת שנמסרה בוצעה הזמנה כפולה ביטול עקב בקשת לקוח הפרת תנאי ותניות האתר, או מדיניות הפרטיות או כל כללים אחרים החלים.
8.3. אם הזמנה מבוטלת, הלקוחה תקבל דוא"ל שיסביר את הסיבה לביטול. לקוחה שביטלה תזוכה בגין ההזמנה שבוצעה. אם לקוחה מעוניינת לבצע הזמנה חדשה, או אם יש ללקוחה שאלות כלשהן על הזמנה שבוטלה, באפשרותה ליצור עמנו קשר באמצעות הדוא"ל לכתובת הבאה: [email protected].
9. משלוח
9.1. כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג).
9.2. הזמנות שנקלטו במערכת עד השעה 12 בצהריים יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12 בצהריים תטופל ביום העסקים הבא.
הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק יום ראשון העוקב.
שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
9.3. אין באפשרות החברה לשלוח הזמנות לכתובת שהיא תא דואר.
9.4. הלקוחה תישא בדמי משלוח והם מצוינים בנפרד על גבי טופס ההזמנה ובחשבונית או תעודת המשלוח. אין דמי משלוח עבור רכישות מעל סכום שאנו עשויים להציג באתר האינטרנט ויכול להשתנות מעת לעת.
9.5. החברה רשאית לשנות את זמני האספקה מעת לעת בהתאם לעומס ההזמנות והתקופה ומתחייבת לידע את הלקוחות על כך בעת ביצוע ההזמנה.
9.6. אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).
9.7. החברה ו/או מי מטעמה לא תהיה אחראית לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתה.
9.8. במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוחה לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עמה מראש.
9.9. ברכישה באתר תוכלו ליהנות ממשלוחים לכל רחבי הארץ, ללא עלות, תוך 4 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים). מוצרים שהוזמנו באתר יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית (להלן: "חברת השליחויות"). המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם תגיע חברת השליחויות והכל בכפוף למדיניות חברת השליחויות לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח. במידה והינך מעוניין לקבל את המשלוח במקום העבודה, יש לציין את שם ופרטי העסק בהערות למשלוח, בעת ההזמנה.
10. זכות ביטול
10.1. לא ניתן לבטל או לבצע שינויים בהזמנה לאחר שליחתה וקבלת מייל אישור. כל ביטול הזמנה יעשה באמצעות החזרת הפריטים כפי שמתואר בסעיף הבא.
10.2. אנו מחויבים להציע ללקוחות את מוצרי הקוסמטיקה הטובים ביותר שקיימים. על הלקוחה לבחון ולבדוק את תכולת החבילה המוזמנת בקבלתה. אם הלקוחה מוצאת שהמוצרים שקיבלה מאיתנו אינם עומדים בציפיה זו, נתונה ללקוחה זכות בהתאם להוראות הדין ובפרט הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק") והתקנות שהותקנו מכוחו לבטל את החוזה, מבלי לציין כל סיבה, תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מתאריך קבלת המוצרים, בצירוף תעודת החזרה שתסופק בתוך החבילה וכוללת את כל המידע הנדרש.
יש להחזיר את הפריטים בתאום מראש עם שירות הלקוחות במייל [email protected] כל שעלייך לעשות:
- סמן/י וי בטבלה המצורפת לחבילה תחת הפעולה שתרצה/י לבצע – החזרה או החלפה
במקרה של החזרה, נודה לך אם תצייני את סיבת ההחזרה. - שליח יתאם מולך את איסוף החבילה.
10.3. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח אליך מייל עדכון. בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל [email protected].
10.4. במקרה של ביטול עסקה, החברה תהא רשאית לנכות ממלוא הסכום ששולם על ידי הלקוח: דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם. דמי ביטול: לרבות הוצאות או התחייבויות בשל המשלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שהוצאה על ידי החברה או שהצרכן התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות מסמך זה לבין הוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ותקנותיו, יגברו הוראות החוק והתקנות מכוחו.
10.5. בכל מקרה של ביטול עסקה מכל סיבה שהיא, החזר תמורת הרכישה מותנית בהחזרת כל הטבה, מתנה וכיוצ"ב שהתקבלו אצל הרוכש במסגרת רכישת המוצר המוחזר".
10.6. ההוראות דלעיל חלות על רכישות מקוונות בלבד. מוצרים שנרכשו ברשתות יהיו כפופים למדיניות ההחזרה של אותה רשת לפי החוק הנוגע בדבר. לא ניתן לבצע החזרות או החלפות.
10.7. למרות כל האמור לעיל, לא יהיה בהסכם כדי לגרוע מאחריות הספק בהתאם לסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן 1987; וחוק האחריות למוצרים פגומים הישראלי, התש"ם – 1980. לרבות בגין פגם במוצר.
11. אי התאמה
11.1. במקרה של אי התאמה של מוצרים בהתאם לסעיף 11 לחוק המכר הישראלי, נתונה ללקוחה הזכות לקבל החלפה ללא עלות. הלקוחה מוותרת על זכויות אלה אם אינה מודיעה לחברה על אי ההתאמה תוך חודשיים מהתאריך שבו גילתה את אי ההתאמה כאמור. אנו נישא באחריות כאשר אי התאמה הופכת לגלויה תוך שנתיים ממשלוח המוצרים. בכל מקרה, הזכות בנוגע לאי התאמה אשר לא הועלמה על ידינו בזדון, תפקע אוטומטית כעבור עשרים וששה חודשים ממועד מסירת המוצרים.
12. שעות פעילות האתר
12.1. האתר פעיל 24 שעות ביממה, למעט מקרים בהם האתר מושבת לצורך תחזוקתו ו/או מכל סיבה אחרת.
12.2. מובהר בזאת, כי ייתכן שיחולו שינויים במועדים המצוינים בתנאי שימוש אלה, לרבות שעות פעילות האתר וכדומה, והכל בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי של החברה.
13. פרטי קשר
13.1. למידע ותמיכה אודות מוצרים באמצעות אתר האינטרנט באפשרות הלקוחה ליצור עמנו קשר באמצעות ייעוץ ב- WhatsApp: 03-7770888.
13.2. למידע אודות שיטות הרכישה באמצעות אתר האינטרנט ניתן ליצור קשר באמצעות הדואר לכתובת הבאה: [email protected] .